Thursday, April 12, 2012

Hiroshima Mosque update 2

bg mereka2 yg tercari2 info pasal Hiroshima Masjid yg dlu heboh2 tu...hihi...sini sedikit info...kami sudah ade pagar! yey! Alhamdulillah...sy xsure la ni tp, tp tbace komen si sedara Wan Alip ni...cece femes kaw wan! huk3...dengar nye org jepun yg kasik pagar ni..hadiah...alhamdulillah la kan...skarang kasi pagar..mana taw satu hari kasik hati pula...kan3...;)
buat masa ni tu je la update nye...solat2 jemaah da memang bjalan disana...sy xtaw la detail, sbb pompuan mcm xg masjid sgt...yela kt mesia pon bpe kerat je g...sy yg xde muhrim ni...ecece...alasan!...oh3 lagi satu nnt awal bln 5, ke akhir bln 4 ni baru nk ade perasmian masjid Hiroshima! kalau depa upload video, sy kasi upload sini ya~ orait Assalamualaikum semua...



p/s: sy taw de gmba yg sme dr sisi je berbeza..more pic here
p/p/s: tekan sini untuk update yg b4 ni...
p/p/s: kat batu/benda/pagar itu tertulis "isuraamu bunka sentaa" a.k.a "Islam Culture Center"

2 comments:

  1. alhamdulillah..ptt la mcm pnh nmpk je gmba ni kt fb kikiki :P

    ReplyDelete

Ye?

sponsored by