Monday, November 21, 2011

Ehime 20.11.2011

semalam pegi ehime di awal pagi hingga ke lewat malam....
seronok betul roadtrip balik hari ni...cume xberapa bagus untuk kesihatan kelas esok nye lah..haha

rini mcm kepala sakit dan hingus juge meleleh xhenti2...dah mcm piyed..lol
oleh itu xde ape nk tulis sgt..sje je nk bg blog berisi...hik3...
n nak bg org yg xpegi tu jeles...



bayang2 wondergirls :p
sy x taw bce kanji tu
ijo totois :p
mcm ni bwu layak buli
lifto..(xde org nk amikkn gmba tpakse camwhore skjp)
pintu gerbang istana
betapa tinggi nye istana tu
blakang pny blakang tu lah istana..depan tu prince charming..blkang de pretty witch..:p




p/s: ni blog  spe? tu sbb gmba de bnyk...:p
p/p/s: gmba org len de kt fesbuk
p/p/p/s: sy pki tudung bawal sebab skrg masih xsejuk sgt..nnt bila da sejuk sgt, sy xkn pki lg tudung bwl jalan2 wlupon awak suruh..huh! xkisah la klu xcantik p0n..

4 comments:

  1. woiiiii sorry tak bawak ko p jalan2 n tak smpat jumpe pon huhu..kena datang lagi la tu maksudnya heehehe:)

    ReplyDelete
  2. hehe..jgn risau..mesti dtg lg..:p gtaw je bila korg nk kuar, nnt ak dtg..:p

    ReplyDelete
  3. ciss! atenye, mne gmb onsen nye? ke x jd pegi? ke censored? :p

    ReplyDelete
  4. ngehehe..de xde yg private..ade yg bugil je..jd xde la gmbar...:p

    ReplyDelete

Ye?

sponsored by