Thursday, October 13, 2011

Shopping Musim Luruh..

tahukah anda shopping musim luruh adelah yang paling membazir?...ye mmg sgt membazir..jd org mesia di luar sane nun, baik korang bsyukur sbb xde musim luruh..

baju musim luruh---berunsurkan musim sejuk, de bulu2, patern2 mcm org eskimo..tp xcukup tbl utk musim sjuk..sedikit mahal
baju musim sejuk---tebal dan mahal, menggemukkan, bulu2 sume masih ade...tp org ttp akan pakai sbb sjuk sungguh utk xpakai..
baju musim bunga---berunsur bunga2 dan warna2 lembut..sebab next musim adalah summer, dia xbgitu tebal, masih boleh dipakai ketika musim panas
baju musim panas---macam2 ada..warna lebih variasi...kain xpanas..boleh dipakai bila2 pon..sbb buat inner sgt selesa..

kesimpulan, baju musim panas sgt lah berbaloi dibeli berbanding musim lain..sekian


nak beli baju ni tp xmampu..;(
2500yen :((


p/s: ni jalan2 autumn taun lepas:
gmba adelah hasil penculikkan dr album bopren sy..

3 comments:

  1. hahaa! mmg sangat membazirrrr grrgrgrg.
    aku kene tahan wat smntara waktu ni. rela chokin sbb nk soppim kat korea pnya pasal :p
    p.s apollo snggoh ko pnyer caption kat gmbar bawah skali tu

    ReplyDelete
  2. kan3...membazir..ak pon nk sebing utk blnje korea ni..lol

    btw, ape tu 'apollo' mcm comey je..;)

    ReplyDelete
  3. aku pon tatau. ank sdare aku yg berkata bgitu. aku rse cam style so aku gne lah jgk haha..

    p.s sebing weh sebing aku xsaba nk soppim sana ni n makan bnyak2 ngeh3

    ReplyDelete

Ye?

sponsored by