Sunday, July 24, 2011

kenapa kau dpt semua yg kau nak, tp ak x?

haaaa...ade org xpuas hati..

siapa kata sy dapat semua yg sy nak?..

tuh boyfren tu..ko nk laki tu, ko dapat..
salah3..sume boyfren sy, mmg sy nak..tp bukan semua org sy nk sy dpt..cuma sy slalu suka org yg berpotensi nak suka sy balik..;) sbb sy suka orang yg baik2 dgn sy so, komfem la org tu boleh suka sy..;) kalau ikot minat sy, sy nak Jacob yg seksi tuh...tp xdpt ponn.. ;D

tuh ko nak jd engineer tuh, siap dpt g jepon lagik..
salah3..sapa kata sy nk jd engineer?..ok mungkin mse sekolah nak la sbb sy dah blaja tinggi2..klu xdpt jd doctor, 2nd hebat farmasi, 3rd hebat engineer lahh...jepon ni sy xde nk pon..xcaye tny mak sy, sy slalu gtaw mak sy nk blaja dlm negara je sebab sy pencinta Malaysia (patut dpt anugerah)..sy mintak jepun pon niat sebenar sebab nak tolak supaya boleh dengan bangge nye cakap camni "sy dapat tawaran g oversea tp sy tolak.." tp syg nye sy xdpt pulak tawaran belajar dalam negara..n sebenarnye, klu tny nak, sy dr kecil nak amik vocational je..catering ke, culinary ke bla3..tp mak sy suka suruh amik sains..sebab dia kata, kalau masuk sains nk tuka vocational boleh, tp vocational nk masuk sains susah..jd cmtu la ia smpai la sy sampai jepun ni..

tuh ko nak ape kompem abah bagi..
 ni sure2 la gomelan adik beradik..mana sume abah bagi?..org nk henset dr form 1 xdapat pon..selalu tu nk g camping tu, kne ulang alik umi-abah kot tanya boleh ke x..dlu nk tuka beg skolah pon xdapat..ape je abah bagi?..sama je kita semua...grr

tuh ko nak benda tu..mesti dapat..
mmg la.. ak kumpul duit supaya leh dapat ape ak nak?...


bla3....kawan2 yg mungkin cemburu dengan sy..maaflah..sy xsempurna..
cuma beza nya sy dgn anda..sy sgt menerima..
bila ada orang nak bagi laptop, biarpon kecik, murah sy terima..:D *thanks abah!*
bila ada org bg nasihat sy patut camni2, walaupun sy xsuke sangat, sy terima..*thanks Umi!*
bila ada orang bekenan, walaupun muka biase2 je, tp xjahat..sy terima...*thanks sayang!*
bla3

tp anda,
bila orang nak bagi bnde, mintak lebih2..abah nak bg PS, mintak XBox, Wii bla3 (tu kaw Acai!)
bila ada org nk, ko xnk, kate xhensem, bkn ank org kaye, xminat, bla3..lepas tu kata xde org nk..
bila anda dpt blaja kat bandar, korang xpuas ati, nak belajar luar negara, kalau xdpt tros baru taw..
bila anda pandai buat kek, bakat mmg kt situ, korang xpuas ati, nak jugak pandai buat banggunan..

manusia semua beza2..rezeki sume pon lain2..jd jangan la asyik nak cemburu orang je boleh x..jadi diri sendiri.. ;)


ok bye!

p/s: sbnrnye org lain yg kata sy ni jenis terima je..sy xperasan pon..lol
p/p/s: sori la entry konon bagus ;)

No comments:

Post a Comment

Ye?

sponsored by