Sunday, June 19, 2011

Daddy

lepas tgk video matluthfi ni..tros rindu kat appa..
uhuk3...da la wish lmbt, plan nk wt delivery cake plak tlupa..haha
anak terbaik la kaw ni..
oh ni video matluthfi tu...

haa..meh nk cite gak lah pasal sy pny appa...abah i panggil dia..ihihi
ABAH..
dalam dunia ni, dia lelaki yg paling paling paling paling sy syg..
de sangat protective..bkn dgn sy je tp dgn satu family..de xsuke ank de merayap2 ke bandar yg xsmpi 30minit pon nek bas tu apetah lg bndar2 besar..biasenye klu nk g jugak g ngn family..kdg2 boleh la kua ngn kawan2..

dia ni, walaupun dlu tentera laut, dia sgt garang, kuat diluar, tp de sgt lah lembut hatinye..betull..dia tgk bersamamu pon nangis..n sy suka la tegur dia nangis..lepas tu kene marah..hahaha

selain itu, appa sy jugak sgt pnyayang hatinye, lg2 kt sy ank pompuan de sorg ni..salo0 klu merajuk, dia lah yg rajin pujuk..kalau merajuk tu, dia lah yg panggil makan, klu merajuk jugak dia letak nasik depan pintu supaya sy xlapa..tu klu merajuk dlmn, klu merajuk luaran yg lari keluar rumah tu..dia ikot sy pelahan2..ajak sy balik dikala sy meronta2 di tepi jalan..de da rupa org jahat nk culik sy dah..tp de tabah je pujuk sy balik wlupon org len ntah dah pk negatif tgk dia..(tp salo0 amma yg wat sy nek kete)

appa sy ni jgk, sgt romantik orgnye...klu g makan ngn dia, de mesti akn ikot sy tgk nk mkn ape sampai la sy kimeta, sampai satu hari tu ade abg kaunter tny sy, tu bofren ke ayah..adoiii

lepas tu, appa sy ni..dia poyo..dia suka bajet co0l dengan sy..contoh nye boyfren sy hntr balik, de wat co0l je..sbnrnye de jeles..amma yg cakap, jgn asik ngn bofren je nnt appa jeles..ihik3..da la sy salo0 tersalah anta msg ke boyfren kat appa..pnh skli tu nk ngadu appa x jd dtg kt bf  "boy, awk dtg la, abh xjd nk dtg.." tp tsalah hntar ke appa..lps tu appa tros kol datang pulak mnjenguk sy..ihik3..

lg..appa sy, klu sy g mne2 ngn kawan2 de suke nk jgk g kt situ..spy sy dr jauh kot.tp sy xksh, sbb bila sy emergency laju je sy kol abah, xkira la kat mane, abah pon laju je dtg jemput sy..cume kdg2 amma je xbg sbb nnt appa pnt, nk keje lagi..

haa, yg penting, sy dlu mse kecik2 appa suke nk soh sy peluk or cium de..biase la ayah n ank mase kecik2 kan...tp sy ni, ade mslh suke pk sgt..jd mse kcik tu sy rse klu sy peluk cium ayah sy, nnt mak sy jeles..jd spnjg ingtn sy, mmg susah la sy nk cium peluk dia..smpai kadang2 tu dia kate klu cium baru dpt hadiah, tp sy rela xdpt hadiah dr mak sy jeles..pelik kn..haha..tp dia masih lg syg sy wlupon sy xnk dekat2 ngn dia..ihihi..

oleh itu appa, thank u so0oooo much...angah sangat2 rindu abah bila da jauh ni..skrg bila merajuk, kne pujuk diri sendiri..bila lari dari rumah, kena balik sendiri...bila rase nk balik, kne pk beli tiket sume seniri abah xboleh amik..i really miss u being around..mai la dok jepun...uhuk3..for ur specoal day ni, i want to tell u that i reaaalllllly reallllly love u more than anything in the world..im sorry cos always causing u trouble since kcik2 till besa2..thank u, i love u, i miss u..muahhhhhhh!

hensem kan hensem kan hensem kan..:p


ok tu je..bye2..happy fathers day to all fathers!

No comments:

Post a Comment

Ye?

sponsored by